vineri, 7 februarie 2014

Librarie online in romania - si nu vorbim despre Amazon

Dupa eforturi supraomenesti de a gasi in magazine o anume carte - un roman destul de cunoscut printre cititorii straini - in librariile de "coltul strazii" am ajuns la concluzia ca ar trebui mai bine sa caut online, insa in Romania tot online-ul asta este o adevarata poveste.

Am cautat librarii online comparand cu ceea ce ofera Amazon, insanu am gasit nimic din ceea ce s-ar putea apropia din punct de vedere al calitatii site-ului. Amincercat intai marile magazine, ca elefant sau diverta, dar am sfarsit dezamagit. AM cautat si pe site-uri mai mici, insa desi se specifica faptul ca acea carte ar fi in stoc... de fapt nu numai ca nu se afla in stoc, dar era demult vanduta si din depozite.

In cele din urma am avut ceva sansa in tentativa mea de a cumpara carti intr-o librarie online prin libhumanitas.ro, care mi-a oferit ceea ce imi doream la un pret mai mic chiar si decat cel din magazine/librarii.

Una peste alta ma declar multumit de edotura Humanitas si de libraria lor, maiales ca am inteles ca isi vor restiliza site-ul, urmand a face o lansare noua.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu