vineri, 25 iulie 2014

Electricittea si becurile cu led

Va spun inca de la inceput ca atunci cand vine vorba de electricitate, sisteme electrice si asa mai departe sunt un fel de baba si mitraliera...cu alte cuvinte, sunt total pe langa acest subiect. In vreo 2 saptamani de zile ma voi muta intr-un apartament nou construit, pe centura Bucurestiului, undeva la intrarea in comuna Bragadiru.

Am auzit de la niste prieteni ca ar fi bine ca inca de la inceput sa-mi montez in toata casa becuri led fiindca raportul calitate/pret este unul bun si cel mai important, voi face economii la consumul de curent. Am cautat pe site-uri de profil si am gasit 2 tipuri de becuri: cu lumina calda si cu lumina rece. Imi poate spune cineva care este diferenta dintre cele 2 si ce mi-ar recomanda sa cumpar??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu