duminică, 8 februarie 2015

Inchirieri auto evenimente


Atunci cand am avut balul de absolvire la facultate am vrut sa o ard ca o persoana foarte importanta din high class si sa ma prezint la locul unde urma as aiba loc petrecerea cu o limuzina Mercedes. Cum nici eu si niciunul dintre colegii mei nu detinem un astfel de super car a trebuit sa gasim o firma care oferea servicii de inchirieri auto pentru evenimente. Din telefon in telefon si din recomandare in recomandare am reusit sa ne oprim la International Top o firma micuta din Bucuresti dar care ofera super servicii. Pot sa va spun ca pentru daor 100 de euro am reusit sa inchiriem o adevarata limuzina, cu tot cu sofer.

Cand am aparut cu lumizina la locatia unde avea sa se desfasoare petrecerea de sfarsit de facultate toata lumea a ramas pur si simplu cu gura cascata…m-am simtit foarte mandru fiindca am reusit sa ies din tipar si am adus un aer nou, inedit pentru acest party. 

International Top ne-a dovedit ca este o firma foarte serioasa care si-a propus sa ofere clientilor ei cele mai bune servicii de rent a car din Bucuresti si nu numai. A inteles perfect importanta acestui eveniment pentru mine si colegii mei si ne-a oferit cele mai bune servicii din cadrul firmei lor. Am fost mai mult decat multumit de serviciile oferite de aceasta firma bucuresteana si de fiecare data cand voi mai avea nevoie sa inchiriez o masina voi apela la ei fara a mai sta pe ganduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu