marți, 9 august 2016

City break la Milano - capitala modei

Milano este cu adevarat un oras de vis. Fiind foarte usor sa ajungi aici din Romania pentru ca mai de pe toate aeroporturile tarii ai zbor direct, nu este de mirare de ce orasul este atat de aglomerat, iar romanii ii poti auzi si vedea la tot pasul. Noi am optat pentru un city break la Milano pentru ca ne doream sa vedem cu ochii nostri cum este sa traiesti pret de cateva zile, sa devii localnic, sa te integrezi. Pot spune ca oamenii sunt foarte primitori, iar auzind la tot pasul limba ta, iti da un sentiment de siguranta, pentru ca noi nu cunosteam italiana si ne gandeam ca ne va fi mai greu sa ne descurcam.
Imi pare rau ca nu am ales un hotel care sa fie mai aproape de piata mare, pentru ca acolo sunt concentrate cele mai multe locuri de vazut, iar pentru a ajunge aici noi trebuia sa apelam tot timpul la autobuz sau sa mergem pe jos orientandu-ne cu ajutorul gps-ului. Vremea in Italia este ideala pe tot parcursul anului, iernile sunt blande, iar verile calduroase, insa exista si luni de foc cand sunt resimtite temperaturi extreme, pe care noi le-am evitat totusi, fiind ca am mers in luna mai.

Recomand tututor sa isi pregateasca un buget cat mai mare pentru ca au ce sa viziteze si ce sa isi cumpere. Preturile nu sunt foarte ridicate, iar magazine bune gasesti la tot pasul, asa ca daca ai timp, poti chiar sa iti reinnoiesti garderoba cu usurinta. In plus, daca iti plac pastele si pizza, atunci un city break la Milano probabil ca e ideal si pentru tine. Mancarea specifica italiana este foarte gustoasa, asa ca am mancat cat de des am putut la restaurante, iar cand nu aveam cum, treceam pe la cate vreun magazin si ne cumparam tot ce aveam nevoie pentru o gustare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu