miercuri, 10 februarie 2016

Stickere pentru living

Cea mai mare durere de cap atunci cand te muti intr-o casa noua care nu este chiar "noua", dar pe care ai cumparat-o si trebuie neaparat sa o reamenajezi, consta in zugravirea si amenajarea apartamentului.
Problema cea mare nu consta neapara in sumele exorbitante ce sunt cheltuite pe materiale de constructii, pentru plata muncitorilor (care in cel mai bun caz sunt semi-calificati si nu calificati), ci la evaluarea finala a lucrarilor.

In acest fel mi-am luat teapa atat cu amenajarea bucatariei, care practic a trebuit refacuta de la 0, pentru ca toata faianta a fost pusa prost, cat si in living, unde unul dintre pereti a fost facut la bataie de joc (ceva imi spune ca nu au dat js vechiul strat de glet sau de huma de pe perete, astfel incat acesta a iesit si stamb si urat). Nu mai spun ca in niciun caz nu pare sa fie genul de perete care sa fi fost vopsit intr-un mod corect.

Acum... cea mai mare durere consta in faptul ca muncitorii au plecat (plata fiind facuta prin contract cu o firma) si solutia mea era fie sa ii dau in judecata (ceea ce m-ar fi costat mai multi bani, mai mult timp si extrem de multi nervi, fie sa actionez in alt mod).

Norocul cel mare a fost cand nevasta-mea a gasit un loc din care am cumparat stickere pentru living si le-am asezat frumos pe pereti in locurile defectuase, dand astfel si un design mai frumos apartamentului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu