vineri, 27 februarie 2015

In cautarea unor mecanisme de monitorizare a traficului

Se spune ca fiecare om are damblaua lui, mai mica sau mai mare - in timp ce unii sunt pasionati de jocuri de noroc, de pacanele sau poker, altora le place sa bea, unora le place sportul - ei bine - mie imi plac masinile si tot ceea ce tine de ele.

Mai nou se parre ca mi-m dezvoltat o obsesie pentru monitorizarea traficului (asta mai ales de cand mi se intampla foarte des sa fiu lovit, agatat, julit, atins de diversi participanti la trafic mai "neglijenti" ca sa zic asa). Problema este ca nu sunt doar neglijenti, ci si necooperanti, ceea ce inseana ca ajung sa imi pierd prea mult timp la politie pentru cate un nenorocit care nu vrea sa semneze un document de intelegere amiabila in care sa recunoasca ca mi-a lovit masina.

Practic am ajuns sa caut un mod eficient de a monitoriza ce se intampla cu masina mea in trafic si in cele din urma am ajuns la concluzia ca am nevoie de o camera auto dubla (care pracctic imi arata exact cum decurge sesiunea mea de sofat si in celasi timp monitorizeaza si ce cfac ceilalti participanti la trafic - ceea ce este foarte ok) - un plus il constituie si faptul ca aceste camere fac inregistrari a o rezolutie superioara, sunt foarte usor de montat, au omemorie interna generoase - deci folosirea lui nu a fost o problema nici macar pentru mine, o persoana destul de atehnica atunci cand vine vorba de probleme ce tin de IT

Ce mi-a placut in mod deosebit la modelul asta a fost faptul ca dispunea de un ecran tactil, de un modul GPS si de alte cateva caracteristici destul de avansate despre care trebuie sa recunosc ca nici nu mi-am dat seama exact cum sa le folosesc corect - insa ideea de baza este ca am un produs complex care ma ajuta foarte mult in trafic, la un pret foarte ok.


Recomand cu multa caldura oricui o astfel de camera auto, care mai mult ca sigur va va fi de ajutor in cazul in care veti avea nevoie de o inregistrare in trafic .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu