marți, 3 februarie 2015

PestControl in bucuresti

De ceva vreme am tot felul de probleme cu daunatorii, cu fel de fel de insecte neprietenase care s-au instalat in subsolul casei mele ca intr-un fel de palat - si de parca nu era destul ca se se instalasera in pivnita, din cand in cand insectele aste lestemate se mai gandesc sa si migreze de la subsol la etajele superioare si sa creeze panica printre membrii familiei.

Dupa fel de fel de substante pe care le-am folosit local, aproape renuntasem la ideea de a mai incerca sa scap de daunatori si chiar ma gandeam serios sa ma mut in alta parte, am gasit in internet o serie de firme care se laudau ca ma pot scapa pentru totdeauna de problema insectelor neprietenoase.

Am sunat mai multe companii, insa in cele din urma m-am oprit asupra celor de la pestcontrol, firma care mi-a garantat ca ma scapa de problema.

Dupa doar 2 interventii deja nu am mai gasit niciun fel de isecta - chiar nu stiu ce au facut baietii astia, dar sunt convins ca au facut foarte bine (este putin dubios ca au reusit atat de usor ceea ce mie mi se parea imposibil)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu