luni, 8 iunie 2015

Firme de curatenie - care sunt cele mai bune?

De-a lungul timpului am lucrat cu mai multe firme de curatenie - cand eram manager la reteaua de firme de turism de exemplu aveam 8 sucursale in Bucuresti, ceea ce insemna ca practic ar fi trebuit sa angajam cel putin 3 femei de servici ca sa faca fata - si chiar asa nu cred ca ar fi fost totul ok - nu mai zic nimic de vesnicele probleme cu materialele pentru curatenie, cu consumabilele, maturile si alte porcarii care tot timpul dispareau.

Asa ca m-am gandit la un moment dat sa apelez la cea mai ieftina firma de curatenie - adica am gasit niste nespalati pe internet si i-am angajat - fara sa ma gandesc foarte atent la potentialele probleme ce ar putea sa apara in timp.

De exemplu personalul era foarte dubios (si cu siguranta neinstruit) - bine - ati spune ca nu este foarte greu sa faci curat, sa dai cu o matura, cu mopul, sau sa stergi praful - dar iata ca eu am intalnit oameni care nu au fost capabili sa faca corect lucrurile astea, ceea ce m-a dus in pragul exasperarii - mai alesin momentul in carenu aveam cu cine sa ma inteleg in ceea ce priveste calitatea serviciilor.

In cele din urma am reziliat contractul si am cautat firme de curatenie ceva mai serioase - in felul asta am dat peste cei de la Bucprest, care pe langa faptul ca au toti angajatii cu carte de munca, au certificcare de calitate, echipamente si substante proprii, au oferit niste servicii ireprosabile - deci ii recomand pe oamenii astia fara niciun fel de ezitare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu