marți, 2 iunie 2015

Spoturi si becuri led de la GoldenLED



Spre deosebire de altii, eu am trecut relativ repede la becurile LED. Bineinteles, prima data am avut si eu becuri incandescente, insa avantajele celor cu LED m-au facut foarte repede sa imi schimb parerea. Realizand o economie de energie electrică de pana la 85%, nu este deloc ușor sa le ignori calitatea și eficiența. Și nu numai. Mai sunt o grămada de alte avantaje în a le folosi.

            Spre deosebire de cele fluorescente, se aprind aproape instantaneu, iar culoarea luminii nu este deloc deranjanta. Cât despre consum, becurile LED consuma mult mai puțin, iar durata lor de viața este de peste 50000 de ore, pe când becurile fluorescente au o durata intre 8000 și 15000 de ore! Principalele avantaje care au făcut din becurile LED alegerea preferata a tuturora sunt urmatoarele: au o rezistenta sporita, rezistand unor numeroase cicluri de aprindere-stingere, nu se sparg prea ușor, find folosite astfel pentru camerele copiilor sau zonelor unde se practica sport, rezista temperaturilor scăzute, putand fi iarăși folosite pentru camerele reci, congelatoare etc. cât despre relația cu mediul inconjurator, nu emit radiații ultra violete sau infrarosii. Un alt avantaj îl mai constituie și faptul ca lumina este directionata, lumina nefiind astfel irosita. Suprafața plana pe care sunt montate emit lumina hemisferic, lumina neutilizata fiind redusa.

            Odată ce am achizitionat pentru mine, acasă, schimband becurile din toate încăperile și locurile, le-am sugerat și colegilor de la servici să facă același lucru cu spoturi led de la goldenled, la fel și prietenilor de familie. Toți au fost de aceeași parere cu mine. Personal, le-am comandat pe toate deodată, preferand varianta mai comoda, online. Site-ul se numeste goldenleds.ro, garantia este de doi ani. Dimensiunile becurilor LED pot fi foarte compacte, putand astfel fi folosite pentru garaje sau parcari.

            In final doresc sa recomand cu cea mai mare placere produsele de pe site, asigurandu-va ca veti avea multe modele din care sa alegeti pentru orice incapere doriti sa o iluminati. Becurile incandescente sunt de domeniul trecutului, cele LED luandu-le locul și reusind sa aducă multe plusuri, oferindu-ne mai multe beneficii.

            Va urez în continuare sa le intrebuintati cu plăcere și sa aveți o zi cât mai frumoasa în continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu