vineri, 26 iunie 2015

Cel mai mare service GPL

Am facut un mic studiu pentru a sti exact unde sa ma programez pentru instalarea unui echipament de tip GPL pentru masina (nah - ca tot romanu', incerc sa mai reduc si eu din costurile familiei, asa ca o sa tai din cheltuielile cu masina, care oricum ma rupe daca stau sa ma gandesc la asigurare, impozite, plata parcarii, piese de schimb, combustibil)

Deci m-am aflat tmp de o saptamana in cautareacelui mai bun echipament GPL ce poate fiinstalat pe o masina si a celui mai serios service - insa nu am ajuns la un consens din niciun punct de vedere.

Asta pentru ca de fapt nu exista cel mai bun, cel mai performant, cel mai frumos sau cel mai ieftin -realitatea este ca fiecare tip de instalatii vine cu plusuri si cu minusuri - adica unele sunt mai puternice, dar nu te ajut ala economie, altele sunt mai economice, dar nu atat de durabile - etc.

Foarte utile mi-au fost discutiile cu cei de la AGR si site-ul lor, www.monteazagpl.ro - unde practic se gaseste o gama completa de echpamente GPL, indiferent de masina, de tipul motorului (cat timp este pe benzina) sau de alti paraetri mai mult sau mai putin importanti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu