vineri, 5 iunie 2015

O data ce ai mers intr-o croaziera iti doresti sa repeti experienta

Am citit pe multe bloguri ca odata ce ai mers intr-o croaziera iti doresti sa repeti experienta ori de cate ori ai ocazia, dar nu am crezut acest lucru pana nu am avut parte de un asemenea concediu, in toamna care tocmai a trecut. Desi imi e greu sa recunosc ca m-am inselat, trebuie sa sustin tot entuziasmul si laudele pe care le-am citit pana sa plec in croaziera. Ceea ce ramane intiparit in suflet si amintire este o vacanta completa, in care tu stabilesti proportiile in care combini distractia, relaxarea si vizitele. 

La bord te bucuri de tot confortul (indiferent de vasul sau de compania pe care o alegi, vei fi impresionat) pe care il cauti in fiecare concediu pe uscat. Dar, nu doar de asta este vorba, de relaxare, de atmosfera, ci de toate activitatile pe care le poti face la bord atat pe timp de zi, cat si pe timp de noapte (ele sunt multe si cuprind cam tot ceea ce poti visa). Astfel, poti socializa bucurandu-te de spectacole de acorbatie, lectii de dans, karaoke sau petreceri tematice, si toate acestea in timp ce calatoresti dintr-un oras in altul! Desigur, poti vizita fiecare oras in care vasul opreste. 

Aceasta activitate o poti face pe cont propriu sau poti cumpara o excursie care iti asigura un ghid ce iti va prezenta fiecare obiectiv important al orasului in care vasul ancoreaza. Pretul unei astfel de excursii este in jur de 60 de euro, dar tariful difera in functie de linia de croaziera, vasele de croaziera, itinerariul si tipul de excursie ales. Oricum ideea este ca iti alegi pachetul care corespunde nevoilor si bugetului tau sau sa ramai la bordul vasului si sa te bucuri de actvitatile ce sunt incluse in pretul croazierei. Sigurul efort pe care il faci este la inceput cand alegi traseul si vasul, apoi tot ce trebuie sa faci este sa te bucuri de vacanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu