luni, 29 iunie 2015

mijloacede promovare putin mai... neortodoxe

De curand m-a gandit sa apelez la mijloacede promovare putin  mai... neortodoxe - prin colantarea masinii firmei (cine stie - poate chiarmai suna cae vreun ratacit din cand in cand). Pentru asta am stat si am pierdut toata dimineata cautand o firma cat de cat serioasa care sa se ofere servicii de inscriptionari auto - insa exceptand Autoprint nu am gasit nimic serios.

Tinand cont ca mi i-a si recomandat un prieten pot spune ca sunt ok, insa as vrea sa am totusi putina diversitate (si aici nu ma puneti sa iau in calcul firmele care ofera doar printul - nu si colantarea propriu-zisa a masinii).

Deci... daca aveti idee ce fel de firme serioase mai presteaza servicii de colantari sau inscriptionari auto nu ezitati sa imi trimiteti un mesaj aici sau pe mail - chiar sunt curios daca mai exista diversitate in domeniul asta, sau suntem condamnati sa mergem la autoprint pentru servicii ok si preturi decente.


Mai ales ca in curand mai adaug 2 masini si deja o sa ma pot lauda ca am "fllota" :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu